مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

فروشگاه فروش صندلی حصیری باغی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مشخصات صندلی حصیری باغیقیمت خرید صندلی حصیری باغی

صندلی از محصولات بسیار ضروری می باشد که برای استراحت به کار می رود و در انواع مختلف تولید می گردد. نمونه ای از آن صندلی حصیری می ‌باشد که در باغ و فضای باز مورد مصرف قرار می گیرد. فروشگاه فروش صندلی حصیری باغی به صورت اینترنتی محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کالا به صورت عمده قابل خریداری است که در این صورت می توان در میزان قیمت ها صرفه جویی نمود.فروشگاه فروش صندلی حصیری باغی

مشخصات صندلی حصیری باغی

مشخصات صندلی حصیری باغی صندلی حصیری باغی برای فضای باز مانند ویلا، باغ، رستوران ها و کافی شاپ مناسب است. این محصول دارای رنگ بندی بسیار متنوع بوده که می توان در رنگ های سفید، مشکی، قهوه‌ ای و… آن را مشاهده نمود.

بدنه آن بسیار مقاوم است و از پلاستیک درجه یک تولید شده است. قالب آنها یک تکه بوده و بر میزان دوام و ماندگاری آن می افزاید. برخی از این صندلی ها دارای پایه های فلزی هستند که می توانند وزن افراد را به خوبی تحمل نمایند.

این صندلی ها برای فضای باز بسیار مناسب بوده و در برابر نور خورشید و دیگر عوامل محیطی مانند برف و باران بسیار مقاوم است. همچنین ابعاد و مدل های گوناگونی دارد و می‌ توان به صورت سلیقه آن را انتخاب نمود. برخی از مدل های آن دارای کوسن نشیمن هستند که راحتی بیشتری به ارمغان می آورند.

از مهم ترین مشخصات صندلی حصیری باغی می توان وزن سبک آن را نام برد.

قیمت خرید صندلی حصیری باغی

قیمت خرید صندلی حصیری باغی قیمت خرید صندلی حصیری باغی تحت تأثیر بسیاری از پارامترها قرار دارد که از مهم‌ ترین آنها می ‌توان کیفیت و نام برند را نام برد. کیفیت تا حد بسیار زیادی تعیین می ‌کند که قیمت محصول افزایش یا کاهش یابد. نرخ این کالا بستگی به نوع مواد اولیه و تولید آن دارد.

همچنین در خط تولید مخارجی در نظر گرفته شده که می‌ تواند در نرخ نهایی محصول تأثیرگذار باشد. جهت استعلام تازه ترین قیمت خرید صندلی می توان با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کرد. جهت برقراری ارتباط در قسمت پایین شماره‌ هایی وجود دارد که می‌ توان به راحتی از آنها استفاده نمایید.

قیمت ها به صورت کاملا تازه و به روز شده در یک جدول مشخص تنظیم می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار داده می شوند. آگاهی از قیمت ها می تواند کمک فراوانی به خریداران کند تا به درستی سفارش خود را تکمیل نمایند.

پس از بررسی قیمت می توانید با استفاده از شماره های ذکر شده با فروشندگان تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت عمده و کلی به ثبت برسانید. تمامی سفارشات به محل مورد نظر در سراسر کشور ارسال می‌ شوند.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید