مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

بازار خرید صندلی حصیری گرد

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بافت مقاوم صندلی حصیریقیمت فروش صندلی حصیری گرد

در زمان تهیه محصول خود از بازار خرید صندلی حصیری گرد، باید انتخاب خود را بر حسب اندازه ورودی ساختمان، دکوراسیون منزل و بودجه مورد نظر، به انجام برسانید تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. در واقع رنگ برگزیده شده با سایر اقلام موجود هم خوانی داشته باشد تا با هر بار تماشای کار احساس خوشایندی را در تک تک سلول های بدن احساس کنید.

بازار خرید صندلی حصیری گرد

بافت مقاوم صندلی حصیری

بافت مقاوم صندلی حصیری صندلی های حصیری وزن بسیار سبکی دارند که این موضوع سبب می شود تا به سادگی قابل حمل و نقل بوده و از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد. علی رغم این موضوع توانایی تحمل وزن های بالا تا 150 کیلوگرم را به راحتی داشته و شکستگی در کار به وجود نخواهد آمد.

در حقیقت بافت مقاوم صندلی حصیری گرد را می توان در مواد اولیه با کیفیت به کار رفته در آن نسبت داد. در واقع کشش بی نظیری که خود ارقام گیاهی دارند، مانع از تخریب کار در فشار های سنگین خواهد شد.

رنگ بندی های متمایزی داشته تا هر فردی با توجه به چیدمانی که دارد، مناسب ترین مورد را شناسایی کند. استفاده از نمونه های فلزی در مناطق مرطوب، بی فایده بوده و پس از مدتی کالا زنگ می زند. اما این ارقام بهترین گزینه بوده و می تواند تا سال های سال بدون هر گونه آسیبی برای شما قابل بهره برداری باشند.

به علاوه سازگار با پی اچ طبیعی انسان می باشند تا در اثر استفاده های طولانی مدت هیچ گونه التهابی برای شما نداشته و احساس مطلوبی را به همراه خواهد داشت. مواد شیمیایی توانی برای نفوذ به درون بافت یکدست صندلی را نداشته و به کمک دستمال مرطوب به سادگی تمیز می شوند.

قیمت فروش صندلی حصیری گرد

قیمت فروش صندلی حصیری گرد صندلی های حصیری ساخته شده از دل طبیعت می باشند. به همین دلیل استفاده از آنها در منزل یا محیط کاری، می تواند آرامش بی نظیری را به شما منتقل ساخته و تمام دغدغه های ذهنی را از شما دور کند.

رنگ بکارگیری شده در کار، پس از گذشت سال های طولانی در اثر تابش مستقیم پرتو های موج کوتاه خورشید و هم چنین بارش باران های فصلی تغییری نکرده و هم چنان به صورت ممتاز اولیه باقی خواهند ماند.

هم چنین نشیمن های نرم و انعطاف پذیری دارند که سبب می گردد تا در اثر نشستن های طولانی مدت بر روی آن، فشاری بر روی قسمت های مختلف بدن اعمال نکرده باشد.

قیمت فروش صندلی گرد حصیری، با توجه به نوع متریال بکارگیری شده، اندازه و نوع بافت تعیین می گردد. کیفیت ممتازی که این ارقام دارند در کنار قیمت مقرون به صرفه آنها، سبب شده است تا علاقه مندان زیادی در طی سال های اخیر خواستار بهره برداری از این کالای دوست داشتنی باشند.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید