مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

بازار صادرات صندلی حصیری دسته دار

آنچه در این مقاله می خوانید ...

محکم و بادوام بودن صندلی حصیریارائه دهنده صندلی حصیری دسته دار

بازار صادرات صندلی حصیری دسته دار به سایر کشورها می تواند ارز آوری زیادی برای کشور داشته باشد. مراکزی در کشور وجود دارند که به توزیع این محصول صادراتی اشتغال دارند و این محصول را می توانید به صورت های مختلفی خریداری کنید یکی از آن ها خرید عمده این کالا است که به راحتی می توان آن را از نمایندگی های معتبری که در سر تا سر کشور اقدام به فروش این کالا کرده اند تهیه نمایید.

بازار صادرات صندلی حصیری دسته دار

محکم و بادوام بودن صندلی حصیری

محکم و بادوام بودن صندلی حصیری

محکم و بادوام بودن صندلی حصیری بستگی به متریال و جنس به کار رفته در ساخت این محصول می باشد. محصولات حصیری در دو شکل اساسی و به صورت طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند. که در هر دو شکل، از روش بافت  به عنوان اصلی ترین مرحله در  ساخت استفاده می شود، ولی محصول نهایی به دست آمده تفاوت های فراوانی  با همدیگر دارد.

در روش ساخت طبیعی از چوب خیزران و یا از نی یا بامبو استفاده می شود و این مواد اولیه آنقدر بادوام و محکم می باشند که به وسیله رشته‌های روی هم روی هم و در یک قاب بافته می‌شوند، و دوام آن را افزایش می دهند. برای اینکه این محصول دچار پوسیدگی و آفت زدگی نشود از لعاب های مخصوصی برای دوام و ماندگاری بیشتر محصول استفاده می شود. همچنین این صندلی نسبت به آب و هوای شدید حساس می باشد، و برای اینکه آب آنرا خراب نکند و دچار کپک نشود از لعاب ویژه این کار استفاده می شود. و با این کار می توان از حصیر طبیعی و خوبی درجهت حفظ تمیزی، آسان شدن کار استفاده کرد.

در روش ساخت صندلی حصیری مصنوعی معمولاً  از رزین یا دیگر مواد مصنوعی استفاده می شود. حصیر ساخته شده از مواد مصنوعی به دلیل اینکه از مواد شیمیایی مستحکمی ساخته می شوند، دوام خیلی بالایی دارند و با پوشش های مخصوص در برابر اشعه خورشید نیز دارای دوام می باشند. 

ارائه دهنده صندلی حصیری دسته دار

ارائه دهنده صندلی حصیری دسته دار

ارائه دهنده صندلی حصیری دسته دار سعی کرده است تا این کالا را توسط سایت ها و صفحات مجازی مختلفی که ایجاد کرده است به فروش برساند. اگر تولیدکنندگان این کالا همه نکات اصلی را در هنگام تولید این محصول منحصر به فرد و پر طرفدار رعایت کرده باشند می توانند به موفقیت های بسیاری برسند. این محصول در شهرهای مختلف تولید می گردد و هر کدام دارای کیفیت مخصوص به خود می باشد. 

قیمت خرید این محصول، بستگی به عوامل بسیاری می تواند داشته باشد که می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید محصول اشاره نمود که هر چه از مواد با کیفیت تری استفاده کنیم به طبع، قیمت خرید آن نیز بالاتر خواهد بود. تولید کننده این کالا، آن را در بازار فروش به صورت مستقیم عرضه می کند. این محصول به خاطر تنوع زیادی که دارد توانسته است طرفداران زیادی داشته باشد. و همچنین مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارند که به ارائه آن اشتغال دارند. 

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید