مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =

بازار فروش سفره حصیری شمالی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سایزبندی متنوع سفره حصیریعرضه مستقیم سفره حصیری شمالی

سفره های حصیری از جمله پرطرفدارترین انواع سفره های موجود در بازار می باشند زیرا علاوه بر طبیعی بودن جنس شان، حس صمیمیت و آرامش بیشتری را به افراد منتقل می نمایند. انواع سفره حصیری شمالی نیز با توجه به جنس خوب، بافت بسیار عالی، طرح های سنتی و شاد و … از بازار فروش خوبی هم توسط مشتریان داخلی و هم توسط مشتریان خارجی برخوردار می باشند. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

بازار فروش سفره حصیری شمالی

سایزبندی متنوع سفره حصیری

سایزبندی متنوع سفره حصیری

همانطور که میدانید استفاده از سفره هنگام سرو وعده های غذایی بسیار ضروری است زیرا موجب حفظ بهداشت و سلامت بیشتر می شود. امروزه انواع سفره با جنس ها، طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. نمونه ای از این سفره ها، سفره های حصیری می باشند.

سفره های حصیری از جمله مهمترین صنایع دستی مناطق شمالی و همچنین جنوبی کشور به شمار می روند. این سفره ها معمولا با استفاده از نوعی گیاه ساخته می شوند. آنها همچنین دارای بافت های زیبا، طرح های شاد و رنگارنگ می باشند؛ به علاوه این سفره ها قابلیت شستشو نیز دارند.

سفره های حصیری معمولا به شکل دایره یا بیضی در اندازه های گوناگون تهیه شده اند. سایزبندی متنوع سفره های حصیری این امکان را به افراد می دهد که با توجه به تعداد افراد خانواده، سفره ای با اندازه مناسب را خریداری نمایند.

افراد بسیاری، از این سفره ها به شکل های گوناگون استفاده می نمایند. این سفره ها علاوه بر استفاده هنگام سرو غذا، به صورت دکوری نیز به کار می روند. سفره های حصیری گزینه ی بسیار مناسبی جهت استفاده در فضاهای سنتی می باشند. 

نکته مهم تر این است که این سفره ها پس از رها شدن در طبیعت کاملا تجزیه می شوند و از این رو برای کسانی که به حفظ محیط زیست اهمیت می دهند بسیار مناسب است.

عرضه مستقیم سفره حصیری شمالی

عرضه مستقیم سفره حصیری شمالی

چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید، لازم است بدانید که انواع سفره حصیری شمالی به راحتی و به صورت مستقیم از طریق این سایت قابل سفارش است. 

سفره های حصیری موجود در این فروشگاه، در سایزها و طرح های گوناگون تولید شده اند و کیفیت جنس و بافت آن ها نیز بسیار عالی است. از طرفی به دلیل عرضه مستقیم، قیمت فروش عمده آن ها نیز بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که عرضه سفره حصیری شمالی از طریق این فروشگاه به سراسر کشور صورت می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول، استعلام قیمت ها، خرید عمده و … کافی است با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید