مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

توزیع کننده سفره حصیری شمال

آنچه در این مقاله می خوانید ...

طول عمر بالای سفره حصیریقیمت سفره حصیری شمال

توزیع کننده سفره حصیری شمال محصولات خود را در تنوع بالای رنگ، سایز و همینطور مدل ارائه می دهد. در همین به علت این که طول عمر سفره های متذکره بالا است، یک کالا منحصر به فرد به شمار می رود و موارد استفاده از آن نیز گوناگون می باشد. در هر حال، از این مرکز پخش می توانید در کنار درخواست لیست کاملی از قیمت سفره حصیری، به صورت عمده نیز کالا را تهیه نمایید.

توزیع کننده سفره حصیری شمال

طول عمر بالای سفره حصیری

طول عمر بالای سفره حصیری یکی از عللی‌ که از گذشته های دور تاکنون از سفره های حصیری استفاده می نمایند، طول عمر بالای آن بوده و این که موارد استفاده از آن تنها به این موضوع مختص نمی شود. به هر صورت، چنانچه کالا به بهترین وجه ممکن بافته شده و استحکام آن بالا است، می تواند سالیان متمادی دوام بیاورد. حتی وزن بالایی بالای 15 کیلوگرم را تحمل می کند.

البته چنین موضوعی شرط هایی هم دارد که مهمترین آن، نگهداری درست می باشد. مثلاً اگر آن را شستشو می ‌دهید، سریع خشک کنید، زیرا این کار سبب می ‌شود تا حصیرها بپو‌سند و کیفیت شان‌ را از دست بدهند. در کنار این، بهتر است که اشیاء تیز را در آن قرار ندهید، چون منجر به ایجاد شکاف می گردد.

محصولاتی که بیش از اندازه سنگین هستند را در آن نگذارید که بی تردید باعث کوتاه شدن عمر کالا می گردد. به هر صورت، شما هر نوعی که فکر کنید، چنین محصولاتی استحکام بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی یا سایر جنس های دیگر داشته و برای همین از جمله سفره های پرکاربرد به شمار می رود.

آنها وزن شان‌ سبک است و در عین حال، زیبایی خاصی نیز دارند. در هر جایی نیز قابل استفاده می باشند و سریع نیز می توان سفره ها را شستشو داد.

قیمت سفره حصیری شمال

قیمت سفره حصیری شمال از تازه ترین قیمت سفره حصیری شمال مطلع هستید؟ این نوع از کالا را بیشتر بر اساس فاکتورهای گوناگونی ارزش گذاری می کنند. ما به برخی از مهمترین مسائل در ذیل اشاره می نماییم:

  • نوع مواد اولیه ای که در آن به کار می ‌برند بسیار مهم است که کیفیت محصول را نشان می دهد.
  • چگونگی بافت نیز اهمیت زیادی دارد. بی گمان، آن شمار از سفره هایی که بافت های ظریف و محکم دارند، گران تر عرضه می گردند.
  • طرح ها نیز بی تاثیر در این حوزه نیستند. اگر یک سفره به زمان بیشتری برای بافت نیاز داشته باشد، طبعاً از ارزش بالاتری برخوردار است.
  • برخی از آنها مدل های ساده و بعضی دیگر همراه کاموا یا پارچه های مخصوصی دوخته می شوند که در این زمینه نیز قیمت های متفاوت اعلام می شوند.
هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید