مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

تولید کننده صندلی حصیری تک نفره

آنچه در این مقاله می خوانید ...

حمل آسان صندلی حصیریاستعلام قیمت صندلی حصیری تک نفره

صندلی حصیری تک نفره جز المان معضلات واجب و ضروری برای افراد سالمند می‌باشد چرا که در این وزن سبک و همچنین قابلیت حمل آسان قابل استفاده در محیط های مختلف می باشد و دارای جنس و کیفیت بسیار مقاوم بوده و همچنین تحمل وزن بالا را نیز دارد.

تولید کننده صندلی حصیری تک نفره این‌گونه محصولات را طبق سفارش و درخواست بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان تولید می‌کند زیرا این محصولات قابل استفاده برای تمامی افراد از جمله سالمندان می باشد.

تولید کننده صندلی حصیری تک نفره

حمل آسان صندلی حصیری

حمل آسان صندلی حصیری حمل آسان صندلی حصیری و همچنین سایر مشخصات و ویژگی های آن باعث وجه تمایز این محصول با سایر محصولات مشابه موجود در بازار و همچنین باعث جلب فراوان رضایت مشتریان و مصرف کنندگان نیز شده است.

صندلی حصیری معمولاً از جنس فلزات مقاوم مانند فولاد می باشد که به صورت توخالی تولید شده و قابلیت تحمل وزن بالا را نیز دارد و می‌تواند تا حدود وزن ۱۰۰ کیلو را به راحتی تحمل کند همچنین این لوله ها به این علت توخالی ساخته می شوند که بتوان به راحتی اینگونه محصولات را حمل نمود و دارای رویه های حصیری مقاوم نسبت به ضربه و حرارت می باشد.

صندلی حصیری داره انواع و اقسام مختلفی می باشد که هر کدام مناسب استفاده در محیط های خاصی است و معمولاً نمونه‌های صندلی حصیری ساده که به صورت تاشو تولید می‌شوند و دارای جایگیری کمی هستند را می‌توان به راحتی حمل نمود.

نمونه های دیگری از صندلی حصیری وجود دارند که به صورت دو نفره یا چند نفره تولید می‌شود که مناسب برای مسافرت ها می باشند که اینگونه محصولات قابلیت حمل آسان داشته و به راحتی در صندوق عقب ماشین جا گیری می شوند.

نمونه دیگری از صندلی های حصیری که دارای پایه های از جنس پلاستیک فشرده می باشد که این محصولات نیز وزن سبکی داشته و قابلیت حمل آسان ای دارند که معمولاً در محیط هایی مانند بیمارستان ها و همچنین محیط های اداری به وفور از آنها استفاده می شود.

استعلام قیمت صندلی حصیری تک نفره

استعلام قیمت صندلی حصیری تک نفره جهت استعلام قیمت صندلی حصیری تک نفره می توان به صورت آنلاین این اقدام را انجام داد.

در واقع تولیدکنندگان و فروشندگان انواع و اقسام صندلی حصیری در نظر دارد که محصولات خود را با قیمت های مناسب و ارزان در بهترین و مرغوبترین کیفیت تولید کنند و در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار دهند تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان شده و هم باعث شوند که فروش و استفاده از این محصولات در بازارهای داخلی رونق فراوانی پیدا بکند.

همچنین این محصولات به علت کیفیت بسیار خوبی که دارند به کشورهای زیارتی مانند عراق و عربستان نیز صادر می شود.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید