مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

خرید، فروش و قیمت گهواره حصیری نوزاد

آنچه در این مقاله می خوانید ...

حصیربافی یکی از صنایع اصیل و بومی ایران می باشد که در بیشتر مناطق روستایی شمالی و جنوبی کشور خصوصا در کنار رودخانه ها و دریا رواج دارد و منبع درآمد بسیاری از روستاییان کشور می باشد.ساقه های متناسب و تقریبا شبیه به هم جدا شده و در آب خیسانده میشوند و سپس به هم بافته می شوند که در دو مدل درشت بافت و ریز بافت است که مدل ریز بافت مهارتهای خاصی را میخواهد.محصولات حصیری یا بافته های گیاهی به دلیل سازگاری که با محیط زیست دارند و همچنین تنوع گسترده، دوام بالا و زیبایی خاص خود، طرفداران زیادی دارند. این محصولات متنوع شامل انواع نظم دهنده ها، قندان، سبد های حصیری متنوع، بشقاب، سینی، زیر قابلمه، لوستر، سفره، سبد میوه و …. می باشد که  در سایزهای مختلفی بافته می شوند و بسیار پر طرفدار هستند و برای دکوراسیون سنتی منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای زیباتر کردن این محصولات، با نخ و یا روکش های گلدار تزیین می توان کرد. گهواره نوزاد شیک حصیری که از برگ درخت خرما ساخته می شود، قابل شستشو و مقاوم می باشد ولی آنها باید پس از شستن سریعا خشک شوند تا خراب نشوند.این محصولات حصیری جایگزین مناسبی برای محصولات پلاستیکی شیمیایی به حساب می آیند زیرا که تمامی رنگ های بکار رفته کاملا گیاهی است و هیچ نوع مواد شیمیایی در تولید آنها استفاده نشده است.گهواره حصیری بخاطر طبیعی بودن و زیبایی منحصر بفرد در میان مردم و مادران دوستدار سلامتی نوزاد خود معروف شده است.برای گرفتن قیمت این محصول میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا با شماره واتس آپ 09120793281 پیام دهید.

حصیربافی یکی از صنایع اصیل و بومی ایران می باشد که در بیشتر مناطق روستایی شمالی و جنوبی کشور خصوصا در کنار رودخانه ها و دریا رواج دارد و منبع درآمد بسیاری از روستاییان کشور می باشد.

ساقه های متناسب و تقریبا شبیه به هم جدا شده و در آب خیسانده میشوند و سپس به هم بافته می شوند که در دو مدل درشت بافت و ریز بافت است که مدل ریز بافت مهارتهای خاصی را میخواهد.

محصولات حصیری یا بافته های گیاهی به دلیل سازگاری که با محیط زیست دارند و همچنین تنوع گسترده، دوام بالا و زیبایی خاص خود، طرفداران زیادی دارند. این محصولات متنوع شامل انواع نظم دهنده ها، قندان، سبد های حصیری متنوع، بشقاب، سینی، زیر قابلمه، لوستر، سفره، سبد میوه و …. می باشد که  در سایزهای مختلفی بافته می شوند و بسیار پر طرفدار هستند و برای دکوراسیون سنتی منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای زیباتر کردن این محصولات، با نخ و یا روکش های گلدار تزیین می توان کرد.

 گهواره نوزاد شیک حصیری که از برگ درخت خرما ساخته می شود، قابل شستشو و مقاوم می باشد ولی آنها باید پس از شستن سریعا خشک شوند تا خراب نشوند.

این محصولات حصیری جایگزین مناسبی برای محصولات پلاستیکی شیمیایی به حساب می آیند زیرا که تمامی رنگ های بکار رفته کاملا گیاهی است و هیچ نوع مواد شیمیایی در تولید آنها استفاده نشده است.

گهواره حصیری بخاطر طبیعی بودن و زیبایی منحصر بفرد در میان مردم و مادران دوستدار سلامتی نوزاد خود معروف شده است.

برای گرفتن قیمت این محصول میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا با شماره واتس آپ 09120793281 پیام دهید.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید