مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

سفارش سفره حصیری بیضی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

نکات مهم درباره سفره حصیری بیضیپخش سفره حصیری بیضی

سفارش سفره حصیری بیضی در حد نسبتا وسیع و بالایی صورت می گیرد چون که به دلیل کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب و هم چنین ظاهر زیبایی که دارد از فروش خوبی برخوردار است و با استقبال خوبی مواجه شده است، که این امر میزان سفارش سفره حصیری را افزایش داده است. به طور کلی سفارش این سفره ها با قیمت مناسبی شکل می گیرد و در بازار های متعددی می‌توان آن را سفارش داد و تهیه کرد.

سفارش سفره حصیری بیضی

نکات مهم درباره سفره حصیری بیضی

نکات مهم درباره سفره حصیری بیضی سفره های حصیری در اندازه های مختلفی وجود دارد و از صنایع دستی استان گیلان محسوب می‌شود. امروزه به دلیل گسترش سفره های پلاستیکی و یک بار مصرف سفره های حصیری کم تر مورد استفاده قرار می گیرد. البته هنوز در برخی از خانواده ها این سفره ها وجود دارد و در فروشگاه های همان شهر ها قرار دارد و گردشگران برای خرید آن اقدام می کنند.

سفره های حصیری اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط دارد و متناسب با تعداد افراد خانواده است. پس از آمدن سفره های پلاستیکی کار و بازار حصیر بافی کساد شد و البته گردشگران به خرید آن ها روی آوردند و همین امر موجب شد که، حصیر بافان شکل های مختلف و متنوعی وبا کارایی های متفاوت از جنس حصیر تولید کنند مثلا حصیر های کوچک به عنوان جانماز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی کلاه و زنبیل های حصیری تولید شد و بیشتر خریداران از آن به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده می کنند.

سفره های حصیری جنس نرمی دارند و تولید کردن این سفره ها نیازمند افراد ماهر است که در آن کار مهارت داشته باشند و بتوانند سفره هایی با جنس خوب، محکم، با رنگ های متنوع و شکل های گوناگون ایجاد کنند تا مشتریان جذب خریدن آن شوند.

پخش سفره حصیری بیضی

پخش سفره حصیری بیضی نمایندگی ها و شرکت های زیادی در پخش سفره حصیری بیضی مشغول به کار و فعالیت هستند و این سفره ها را با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و آن را در بین کلیه استان ها پخش و توزیع می کنند. این واحد ها از محبوبیت زیادی در بین بازار برخوردار هستند و همین، باعث افرایش میزان فروش و همچنین سود آن می‌شود.

این شرکت ها به منظور رفاه حال مشتريان و خرید آسان آنها سفره های حصیری بیضی مناسبی، را با شکل و رنگ های متنوع در اختیار آن ها قرار می دهند و این گونه سفره های حصیری را توزیع می‌کنند و به فروش می رسانند و در انواع استان ها و شهرستان هایی که به تولید آن مشغول هستند سود می‌رساند سفره های حصیری جزء صنایع دستی محسوب می شود.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید