مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

سفارش عمده سبد لباس حصیری کودک از بهترین فروشنده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع مختلف سبد لباس حصیری جهت سفارشسفارش سبد لباس حصیری بیضی با نازل ترین قیمت

سبد بافی از صنایع روستایی محسوب می‌شود و سبد حصیری را به طور سنتی از موادی با منشاُ گیاهی مانند حصیر، نی و بامبو می‌بافند اما اکنون از الیاف مصنوعی نیز استفاده می‌گردد. یکی از کاربردهای این صنعت، بافت سبد لباس حصیری کودک می‌باشد و سبد لباس حصیری کوچک در این زمینه کاربرد بیشتری دارد. انواع سبد لباس حصیری بیضی، گرد، مربع و مستطیل جهت بهره برداری‌های متفاوت بافته می‌شوند. این محصول به دلیل استحکام و بافت های متنوع و زیبا کالایی است که هر خانواری می‌تواند برای سازماندهی لوازم منزل، از آن استفاده کند.

سفارش عمده سبد لباس حصیری کودک از بهترین فروشنده

انواع مختلف سبد لباس حصیری جهت سفارش

انواع مختلف سبد لباس حصیری جهت سفارش اشکال متنوع و متفاوت بافت سبد حصیری ناشی از انواع روش‌ های سبد بافی و سبد زنی می‌باشد. چهار نوع سبک سبد زنی در طراحی این کالا: کلافی، حصیری، دوقلویی و بافته شده مرسوم می باشد که موجب ایجاد تنوع و گوناگونی سبدهای حصیری شده است. تنوع موجود در نوع بافت و سایز و شکل سبد حصیری موجب رضایت مشتریان و خریداران است زیرا وجود شرایط گسترده ی انتخاب بر اساس نیاز و کاربرد محصول فوق الذکر دست متقاضیان را برای انتخابی آسان باز گذاشته است.

از انواع سبد لباس حصیری، سبد حصیری درب دار است که سبدی است که درب آن بالای سبد نصب شده و می‌تواند ثابت و یا قابل برداشتن و جابجایی باشد و نوع دیگر سبد بدون درب است به طوری که بالای سبد باز می‌باشد. نوع دیگر سبد حصیری دسته دار و بدون دسته است که درصورت جابجایی مکرر، استفاده از سبد حصیری دسته دار توصیه می‌گردد زیرا حمل و نقل این نوع سبدها راحت تر و آسان تر است.

از دیگر انواع سبدهای حصیری، سبد آستردار و بدون آستر می‌باشد که بهتر است از سبد حصیری آستردار به دلیل جلوگیری از خسارت و صدمه به لباس هایی که بافت ظریفی دارند مانند لباس کودکان استفاده شود و خوشبختانه این پوشش آستری قابلیت جداسازی از سبد را دارد و قابل شست و شو است. سبد لباس حصیری در اشکال و ابعاد متنوعی مانند سبد بیضی شکل، گرد، مربع و مستطیل نیز تولید می‌شود که هر یک براساس سبک و سلیقه‌ی مشتریان و خریداران طراحی شده است.

سفارش سبد لباس حصیری بیضی با نازل ترین قیمت

سفارش سبد لباس حصیری بیضی با نازل ترین قیمت تولیدکنندگان انواع سبد لباس حصیری، این کالا را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب عرضه می‌کنند. با حذف دلالان و جایگزینی سفارش مستقیم و اینترنتی، زمینه‌ی فروش این محصول تولید شده در اشکال گوناگون از جمله سبد لباس حصیری بیضی با کمترین و نازلترین قیمت و تحویل در اسرع وقت جهت خریداران و مشتریان مهیا گردیده است. متقاضیان سبد لباس حصیری با مراجعه به فروشگاههای معتبر و مجاز، امکان دسترسی حضوری را نیز دارند.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید