مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

شرکت تامین سفره حصیری گیلانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کاربردهای فراوان سفره حصیریتولید کننده سفره حصیری گیلانی

سفره حصیری گیلانی یکی از صنایع دستی مردم استان گیلان است، به خاطر ویژگی های خاصی که دارد در بین مردم به خصوص کسانی که  در شمال زندگی می‌کنند از محبوبیت خاصی برخوردار است. هم اکنون افراد زیادی در زمینه تولید سفره حصیری گیلانی در حال فعالیت هستند شرکت تامین سفره حصیری گیلانی اقدام به تامین این مدل سفره می کند. این شرکت برای عرضه هرچه بهتر این محصول در سراسر کشور از روش‌ های خاصی که برای فروش وجود دارد، استفاده می‌ کند.

شرکت تامین سفره حصیری گیلانی

کاربردهای فراوان سفره حصیری

کاربردهای فراوان سفره حصیری

تولید سفره حسینی از زمان های قدیم در بین مردم شمال و خوزستان منطقه از رواج چشمگیری برخوردار بوده است به طوری که اکثر زنان خانه دار که تفصیل آن زندگی می کنند می توانند به راحتی انواع مختلفی از سفره حصیری را تولید 

عرضه کنند با توجه به استقبال زیادی که برای خرید این محصول از خود نشان می دهند و شرکت های زیادی اقدام به تولید و طراحی انواع مختلفی از سفره حصیری در ابعاد وسیع می کنند. کاربردهای این نوع محصول بسیار زیاد می باشد.

کاربردهای وسیع سفره حصیری به این صورت است:

  • با توجه به این که این نوع سفره در شکل های بیضی و دایره بافته می شود در زندگی روزمره مردم شمال و افرادی که تمایل به استفاده از این نوع سفر را دارند بسیار زیاد می باشد یکی از کاربردهای این نوع محصول به عنوان سفره غذاخوری از آن استفاده می شود.
  • یکی دیگر از کاربرد سفره حصیری اگر قصد بیرون رفتن از خانه را دارید به جای استفاده از سفره‌های یک‌بار مصرف می توانید از این سفره ها نیز استفاده کنید.
  • برخی از تولیدکنندگان سفره حصیری این سفره ها را نقد شیک و شکیل درست می کنند که شما می‌توانید برای گذاشتن هفت‌سین خود نیز بر روی آن از آن استفاده کنید.
  • البته کاربرد های سفره حصیری بسیار زیاد می باشد که شما با توجه به نوع سلیقه خود که این محصول را خریداری می کنید می توانید از این سفره استفاده های زیادی داشته باشید.
  • با توجه به اینکه این سفره در ابعاد مختلفی تولید می شود، یکی دیگر از کاربردهای این نوع سفره استفاده از این محصول برای خشک کردن انواع سبزیجات و دیگر موارد مشابه می باشد.

تولید کننده سفره حصیری گیلانی

تولید کننده سفره حصیری گیلانی

با توجه به استقبال مردم بر خرید سفره حصیری گیلانی تولید این سفره ابتدا محدود بوده است. اما امروزه با گسترش استقبال مردم برای خرید این محصول دیگر تولیدات محلی سفره حصیری گیلانی نیاز  بازار این محصول را برطرف نمی‌کند و به همین خاطر شرکت های زیادی سعی کردند، با به کارگیری افراد اقدام به تولید این محصول در حجم های زیادی کنند. 

تولید کننده سفره حصیری گیلانی با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و همچنین استفاده از افراد مجرب و کاربلد در امر تولید سفره حصیری گیلانی بسیار موفق بوده است به طوری که توانسته است نیاز بازار را برطرف و محصول را به راحتی در اختیار متقاضیان قرار دهد.

تولید کننده سفره حصیری برای عرضه هرچه بیشتر این محصول در بازار فروش می‌تواند از روش‌های خاصی که در این باره وجود دارد، استفاده کرده و این محصول را در بازار توزیع کند.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید