مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

صادرات سفره حصیری خوزستان به صورت انبوه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بررسی جایگاه ایران در صادرات سفره حصیریصادرکنندگان سفره حصیری شیک درجه یک

صادرات سفره حصیری خوزستان به صورت انبوه در مدل و رنگ های مختلفی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود، به همین دلیل ارزآوری خوبی نصیب کشور شده است‌. سفره حصیری، یکی از صنایع دستی می باشد، که در شکل های مختلفی تولید می گردد و نه تنها برای خوردن غذا استفاده می شود، بلکه به دلیل این که خنک است به عنوان زیرانداز هم کاربرد دارد.

صادرات سفره حصیری خوزستان به صورت انبوه

بررسی جایگاه ایران در صادرات سفره حصیری

بررسی جایگاه ایران در صادرات سفره حصیری ایران در صادرات سفره حصیری، جایگاه خوبی را کسب کرده است و با صادرات این نوع صنایع دستی توانسته بازار کار بیشتری در کشور ایجاد کند. در سطح جهان ایران سومین تولید کننده انواع صنایع دستی به ویژه سفره حصیری می باشد و در زمینه صادرات هم رتبه سی و نهمین را در جهان دارد. برای صادرات این نوع محصول همانند صادرات بسیاری از محصولات و کالا ها باید یک سری مراحل طی شود. اولین مرحله دریافت کارت بازرگانی می باشد.

برای دریافت کارت بازرگانی، داشتن سه سال سابقه کار تجاری تولیدی ضروری می باشد، سپس باید مجوزهای صادرات گرفته شود. در مرحله بعد شناسایی بازار هدف باید انجام شود، برای این منظور باید اطلاعات کاملی از کشور های وارد کننده کسب شود، که این اطلاعات می تواند شامل حجم محصول مورد نیاز، قوانین گمرکی، فرهنگ، آداب و رسوم، سطح درآمد و…. باشد.

صادر کننده باید با توجه به اطلاعات کسب شده بهترین بازار هدف را برای محصول خود شناسایی کند و سپس اقدام به بازاریابی بین المللی نماید و به خوبی محصول را به مشتریان خارجی معرفی نماید‌. بسته بندی مناسب و شیک یکی از نکات مهم برای صادرات هر محصولی محسوب می شود، در واقع بسته بندی علاوه بر این که باید مناسب باشد از شکل ظاهری خوبی هم باید برخوردار باشد، چون بسته بندی نوعی احترام به مشتری محسوب می شود و لوکس و شیک بودن آن می تواند به جذب 100 درصدی خریداران کمک نماید. چگونگی قیمت گذاری محصول صادراتی هم یکی از نکات مهم در امر صادرات می باشد و می تواند به فروش بیشتر محصول در بازار خارجی کمک کند.

صادرکنندگان سفره حصیری شیک درجه یک

صادرکنندگان سفره حصیری شیک درجه یک صادرکنندگان سفره حصیری شیک درجه یک، با بهترین قیمت محصول را روانه بازارهای خارجی می کنند، به همین دلیل توانسته اند، ضمن سود آوری ارزآوری خوبی هم نصیب کشور کنند. علاوه بر این، مزیت های استفاده از سفره حصیری باعث شده صادرکنندگان آن بتوانند، ارزآوری خوبی را نصیب کشور کنند، که از مزیت های این نوع محصول می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سفره حصیری بسیار زیبا و شیک می باشد.
  • در اشکال مختلفی تولید می شود.
  • با دقت و ظرافت بالایی تولید شده است و همین ها باعث شده اند، خرید سفره حصیری شمالی همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشد.
هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید