مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

فروشنده بزرگ صندلی حصیری مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید ...

پاشنه های ضد لغزش صندلی حصیریمراکز خرید صندلی حصیری مشهد

صندلی حصیری نمونه ای از انواع این محصول می باشد که با استفاده از مقاوم ترین مواد خام تهیه شده است. این کالا دارای خصوصیات بسیار ویژه ای است که موجب افزایش دوام آن می شوند. فروشنده بزرگ صندلی حصیری مشهد به صورت کلی محصولات خود را در سراسر کشور ارائه می دهد. افراد می توانند از هر نقطه کشور این محصول را سفارش دهند و از کاربرد آن بهره مند شوند.فروشنده بزرگ صندلی حصیری مشهد

پاشنه های ضد لغزش صندلی حصیری

پاشنه های ضد لغزش صندلی حصیری پاشنه های ضد لغزش صندلی حصیری دارای مدل های گوناگون بوده که هر کدام از متریال خاصی برخوردرا می باشد. برخی از مدل های آن دارای قالب یک تکه بوده و سراسر آن از جمله پاشنه را حصیر تشکیل داده است. 

این نمونه به دلیل یکنواختی کامل در طول صندلی بسیار مستحکم بوده و از لغزش پایه آن جلوگیری می نماید. در نمونه های دیگر از پاشنه های پلاستیکی استفاده شده که به خوبی بر روی زمین ثابت می مانند و با تحمل وزن بالا دچار لیز خوردگی می شوند.

معمولا در تهیه آنها از پایه های فلزی استفاده می شود که به نوبه خود از دوام و استحکام بالا برخوردار بوده و می توان بدون نگرانی از تکان خوردن صندلی بر روی آن استراحت نمود. از دیگر خصوصیات آن می توان به وزن بسیار سبک صندلی اشاره کرد که موجب شده تا بتوان به راحتی آن را بارگیری و حمل نمود.

این پاشنه ها تاثیر زیادی در افزایش استحکام و طول عمر محصول دارند و در نزد مصرف کنندگان بسیار مورد مهمی می باشند.

مراکز خرید صندلی حصیری مشهد

مراکز خرید صندلی حصیری مشهد

خرید صندلی حصیری مشهد بدون واسطه و مستقیم برای تمام مشتریان در سراسر کشور مقدور می باشد. این کالا را می ‌توان با کمترین هزینه پرداخت نمود که در فروش آن دلالان و واسطه های فروش هیچ گونه دخالتی ندارند.

با توجه به هزینه های پایین که در قبال خرید صندلی حصیری می توان پرداخت نمود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که سعی شده تا از برترین شرکت های سازنده جمع‌ آوری شوند و به مشتریان  مصرف کنندگان عرضه شوند.

روش فروش کالا ها در این مجموعه به صورت اینترنتی و از راه دور می باشد و پل ارتباطی ما با مشتریان از طریق شماره های تماسی است که در ادامه قرار داده شده و می توان به واسطه آنها با فروشندگان مربوطه ارتباط برقرار نمود.

شما برای اطلاع از مشخصات و ویژگی‌ های پاشنه صندلی حصیری می توانید با این فروشندگان مشورت نمایید و پس از این که از اطلاعات کالا مطلع شدید می توانید آن را سفارش دهید. سفارشات عمده نیز برای همه پذیرفته می ‌شود و در این صورت هزینه ها بیش از پیش کاهش می یابد.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید