مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

فروشگاه عرضه جابرنجی حصیری شیک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

قابل شستشو بودن جابرنجی حصیریقیمت فروش جابرنجی حصیری شیک

فروشگاه عرضه اینترنتی جابرنجی حصیری شیک بهترین مرجع برای معرفی این محصول در نمونه های مختلف است تا متقاضیان با سایز های متنوع این محصول آشنا شده و از آن برای نگهداری از برنج و حبوبات استفاده نمایند. این سبد های حصیری بسیار زیبا از برگ نخل بافته شده تولید می شوند و بهترین ظرف برای نگهداری و ذخیره برنج می باشند.

فروشگاه عرضه جابرنجی حصیری شیک

قابل شستشو بودن جابرنجی حصیری

قابل شستشو بودن جابرنجی حصیری جابرنجی حصیری محصول تولید شده در صنایع دستی کشور است که به کمک بهترین الیاف درخت نخل خرما در جنوب ایران تولید می شود. این بافت های گیاهی برای مرتب سازی و نظم دادن به وسایل ریز و درشت در جاهای مختلف خانه، آشپزخانه، اتاق خواب و … مورد توجه قرار می گیرند و همچنین می ‌توانند به عنوان جای برنج، جای سیب زمینی و پیاز و جای حبوبات از آنها استفاده کرد.

همانطور که مستحضر هستید حصیربافی جزو صنایع اصیل و بومی ایران زمین است که در بیشتر مناطق روستایی شمالی و جنوبی کشور به خصوص افرادی که در کنار رودخانه های دریا زندگی می کنند به این کار روی می ‌آورند و این فعالیت جزو منبع درآمدی آنها می باشد.

برای این فعالیت ساقه های متناسب و تقریبا شبیه به هم جدا می ‌شوند و در آب خیسانده می ‌شوند و سپس در طی مراحل دیگر بافته می ‌شوند. بافت حصیری در دو مدل درشت باف و ریزبافت مورد توجه قرار  می گیرد که مدل ریز بافت، مهارت ‌های خاصی را می ‌خواهد و معمولاً برای تهیه جا حصیری برنجی از فرایند ریز بافی استفاده می شود. جابرنجی حصیری در بازار امروزه جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است زیرا مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول قابل شستشو و مقاوم بودن آن است که بعد از هر بار شستن، سریع خشک می شود و به هیچ عنوان خراب نمی شود. در واقع می‌توان گفت که قابل شستشو بودن این محصول جزو مهمترین دلایلی است که افراد برای استفاده در نگهداری برنج از آن استفاده می ‌کنند. از دیگر مشخصات و ویژگی این محصول می ‌توان به سازگاری آنها با محیط زیست و همچنین تنوع گسترده، دوام بالا و زیبای خاص آنها اشاره کرد.

قیمت فروش جابرنجی حصیری شیک

قیمت فروش جابرنجی حصیری شیک فروش جابرنجی حصیری شیک و زیبا در راستای فعالیت تولید کنندگان این محصول در شمال و جنوب کشور در بستر اینترنت به راحتی صورت می پذیرد و قیمت عرضه این محصول در این سبک از فروش مناسب تر از بازارهای حضوری اعلام می گردد.

همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم شستشو جابرنجی حصیری به راحتی صورت می پذیرد و این یکی از مهمترین دلایلی است که امروزه طیف کاربری این محصول گسترده شده است و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن را دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت فروش انواع جابرنجی حصیری با ما در ارتباط باشید.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید