مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

فروشگاه عرضه صندلی حصیری بالکن

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع صندلی حصیری کدام است؟قیمت خرید صندلی حصیری بالکن

در این فروشگاه اینترنتی، انواع صندلی حصیری بالکن با مدل های مختلف مطابق با سلایق مختلف عرضه می شود. عرضه این محصولات به صورت عمده می باشد و تعداد صندلی ها نیز معمولا شش نفره و یا بیشتر است. عرضه این محصول حتی برای صادرات نیز صورت می گیرد و شما می توانید همکاری با این سایت در زمینه فروش صادراتی نیز داشته باشید.

فروشگاه عرضه صندلی حصیری بالکن

انواع صندلی حصیری کدام است؟

انواع صندلی حصیری کدام است؟ صندلی حصیری یکی از زیباترین صندلی هایی می باشد که در عین زیبایی منحصر به فردی که دارد، برای استفاده در برخی مکان ها می تواند به عنوان یکی از خاص ترین صندلی ها باشد که به دکوراسیون داخلی و خارجی زیبایی دو چندانی بدهد.

یکی از صندلی هایی که در مدل حصیری عرضه می شود برای قسمت بالکن و تراس خانه ها می باشد. این مدل دارای میز می باشد و طراحی و جنس و رنگ آن به گونه ای است که در اثر آفتاب خوردگی، رطوبت و یا باران کیفیت خود را از دست ندهند و خراب نشوند. 

نوع دیگری از صندلی های حصیری به صورت چند نفره می باشند که در کنار صندلی های تک نفره برای کافی شاپ ها استفاده می شوند و معمولا حس و حال محیط مسقف و یا محیط آزاد کافی شاپ را قشنگ تر می کنند.

صندلی های حصیری در مواردی برای ویلا ها و یا در استخر ها نیز قابل استفاده هستند که باید در این مناطق دقت شود که رطوبت جنس آن ها را خراب نکند و از انواع صندلی حصیری با کیفیت مرغوب استفاده شود. 

انواع صندلی ها همچنین می توانند دارای پایه بلند و یا پایه کوتاه باشند، همچنین امکان تولید آن ها در رنگ های مختلف نیز وجود دارد. این صندلی ها می توانند به گونه ای ساخته شوند که حتی نیازی به پشتی و نشیمن بالشتی نیز نداشته باشند.

قیمت خرید صندلی حصیری بالکن

قیمت خرید صندلی حصیری بالکن قیمت خرید صندلی حصیری ممکن است مطابق با آیتم های مختلفی به مشتریان اعلام شود. در ابتدا قطعا می دانید که هر چه میزان خرید شما بیشتر باشد بدون شک قیمت این محصول کاهش پیدا می کند. همچنین جنس صندلی بسته به اینکه دقیقا از چه نوع حصیری باشد، اینکه این صندلی ها به صورت ماشینی تولید شوند و یا به صورت دستی می توانند در قیمت نهایی اثر بگذارند.

در عین حال مورد بعدی که در قیمت مهم می باشد بحث ابعاد یک صندلی می باشد. صندلی های چند نفره حصیری نسبت به نمونه های تکی دارای قیمت های بالاتری هستند و اگر به صورت یک جین تهیه شوند در صورتیکه همراه با میز باشند قیمت شان نیز بالاتر می رود.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید