مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

فروش کلی صندلی حصیری گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

رنگ های زیبا و متنوع صندلی حصیریقیمت خرید صندلی حصیری گیلان

امروزه فروش کلی انواع صندلی حصیری گیلان به دلیل کیفیت بالا این محصولات رو به افزایش است. بدنه مقاوم این صندلی ها از جنس پلاستیک درجه یک می باشد که بسیار مقاوم و زیبا هستند و از آن ها بیشتر در فضاهای باز استفاده می کنند. این صندلی ها بسیار باکیفیت و مقاوم هستند که ‌دلیل آن جنس درجه یک و قالب یک‌ تکه آن ها می باشد. از این رو فروش کلی آن ها با قیمت مناسب برای رستوران ها، ویلا باغ ها و… امکان پذیر می باشد. 

فروش کلی صندلی حصیری گیلان

رنگ های زیبا و متنوع صندلی حصیری

رنگ های زیبا و متنوع صندلی حصیری تمامی مدل‌ های زیبا و شیک صندلی حصیری با رنگ ‌بندی متنوع قهوه ‌ای، کرم، سفید، مشکی، قرمز و طوسی موجود هستند که هر کدام از آن ها برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مناسب می باشند و به راحتی می توانید هر رنگ آن ها برای جلوه و زیبایی بیشتر، با دکوراسیون خود ست کنید.

رنگ متنوع صندلی حصیری به شما این امکان را می دهد تا با توجه به سلیقه شخصی خود این محصول را در رنگ های شاد و روشن و یا رنگ های تیره مانند قهوه ای تهیه نمایید. این صندلی ها مقاومت بالایی در مقابل آفتاب و رطوبت دارند و می توانید به راحتی آن ها با مواد شوینده ملایم، بدون هیچ گونه تغییر رنگ شستشو دهید. 

صندلی های حصیری ویلایی به صورت مبلی شکل طراحی شده اند تا فضای زیاد و در عین حال راحتی را برای شما به ارمغان آورن. اسکلت داخلی این صندلی ها از جنس آلومینیوم می باشد که سبک و همچنین بسیار مستحکم بوده و برای فضاهای باز باغی، ویلایی و ساحلی کاملا مناسب می باشند.

قسمت های حصیری یا به اصطلاح راتان روی بدنه صندلی ها، از جنس پلی اتیلن می باشد که در برابر رطوبت و همچنین تابش آفتاب کاملا مقاوم می باشد و دچار خشک شدگی و ترک خوردن نمی شود. 

قیمت خرید صندلی حصیری گیلان

قیمت خرید صندلی حصیری گیلان همانطور که می دانید قیمت خرید صندلی حصیری با توجه به عوامل مختلفی مشخص و سپس به فروش می رسد. این عوامل شامل برند تولید کننده، درجه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها و… می شوند که در نهایت این صندلی ها قیمت گذاری می گردند.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، مدل ایین صندلی ها نیز بر قیمت آن ها موثر است. برخی از مدل ها ارزان تر و برخی دیگر نیز گران تر هستند. از این رو قبل از خرید این محصولات برای اطلاعات کامل در مورد قیمت خرید آن ها می توانید از طریق اینترنت اقدام نمایید. 

توجه داشته باشید در سفارشات عمده، قیمت خرید آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد. به همین امروزه انواع معاملات به صورت عمده و در تعداد بالا صورت می گیرند. 

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید