مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

قیمت خرید سفره حصیری جنوب در فروشگاه های معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید ...

علل تفاوت قیمت سفره حصیری در بازار ایرانقیمت فروش سفره حصیری شب یلدا در بازار تهران

سفره حصیری جنوب در معتبرترین فروشگاه های فعال در سراسر کشور ایران به مشتریان عزیز عرضه می شود. این سفره ها از محصولات سنتی و سوغاتی های معروف مناطق و شهرهای جنوبی به شمار می رود که محصول دست خانم های جنوبی می باشد. قیمت خرید سفره حصیری شب یلدا جنوب پس از اتمام تمامی مراحل تولید آن توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه مشخص می شود و سپس طی بیانیه ای به مراکز خرید و فروش ابلاغ می گردد.

قیمت خرید سفره حصیری جنوب در فروشگاه های معتبر

علل تفاوت قیمت سفره حصیری در بازار ایران

علل تفاوت قیمت سفره حصیری در بازار ایران حصیر را می توان از جمله متریال های صد در صد طبیعی دانست که از انواع گیاهان و درختان از جمله: درخت نخل، خوشه های برنج و غیره تهیه می شود و با آن محصولات بسیاری نیز تولید می گردد. سفره حصیری از جمله صنایع دستی و هنری کشور ایران که مختص شهرهای جنوبی است، می باشد.

این محصول در نمونه های متنوع از جهت: طرح و مدل، شکل ظاهری، ابعاد، میزان ضخامت، رنگ، ساده و غیره تولید می شود که این تنوع سبب شده تا افراد بهتر و سریع تر بتوانند بر حسب نیاز خود نسبت به خریداری آن اقدام نمایند. این سفره ها در اصل از جمله محصولات بافتنی به شمار می روند و به دلیل کیفیت فوق العاده و زمان زیادی که برای تولید آن صرف می شود، با قیمت نسبتا زیادی در قیاس با سایر محصولات مشابه به فروش می رسند.

ساده و طرح دار بودن این سفره ها، میزان ضخامت و مرغوبیت، نوع حصیر های استفاده شده در فرایند تولید و غیره از مهمترین علل های تفاوت این محصولات به شمار می رود.

قیمت فروش سفره حصیری شب یلدا در بازار تهران

قیمت فروش سفره حصیری شب یلدا در بازار تهران از زیباترین طرح های سفره های جنوبی می توان به سفره حصیری گرد مخصوص شب یلدا اشاره کرد که در بازار تهران با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسد. تنوع این محصول در بازارهای تهران بسیار زیاد است که البته دلیل اصلی این امر وجود مشتریان های فراوان با سلیقه های متفاوت و نیازهای گسترده در این بازار است.

قیمت فروش این سفره ها در سال جاری نسبت به سال های قبل کمی افزایش داشته است که میزان عرضه و تقاضا، نوع مواد اولیه و تورم از مهمترین دلایل متفاوت بودن قیمت فروش این محصول در سال های مختلف می باشد. شما مشتریان عزیز به منظور آگاهی از قیمت دقیق فروش این محصول و همچنین سفارش آن می توانید، در اسرع وقت به سایت اینترنتی ما که در اکثر شهرهای کشور ایران نمایندگی های رسمی و معتبری را دارد، مراجعه نمایید و علاوه بر این موارد از خدمات ویژه ای که در اختیار شما قرار می گیرد، نیز بهره مند شوید.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید