مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

قیمت فروش سفره حصیری شمالی در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بررسی تاثیر نرخ ارز بر قیمت سفره حصیریقیمت توزیع سفره حصیری هفت رنگ در فروشگاه های معتبر

قیمت فروش سفره حصیری شمالی در بازار تهران به عواملی همچون جنس آن، طریقه فروش بستگی دارد به این صورت که اگر به صورت عمده به فروش برسند قیمت مناسب تری خواهد داشت و کیفیت این سفره ها عامل دیگر قیمت گذاری آن ها است چون هنر دست هستند قیمت آنها باید به گونه ای باشد که ارزش این هنر از بین نرود.

قیمت فروش سفره حصیری شمالی در بازار تهران

بررسی تاثیر نرخ ارز بر قیمت سفره حصیری

بررسی تاثیر نرخ ارز بر قیمت سفره حصیری بررسی تاثیر نرخ ارز بر قیمت سفره حصیری را در اینجا ذکر می کنیم پس با ما همراه باشید. نرخ ارز از جمله عواملی است که بر قیمت نهایی هر محصولی اثر زیادی دارد نوسان های موجود در این نرخ موجب افزایش یا کاهش قیمت نهایی سفره حصیری خواهد شد. بنابراین باید سعی نمایند نرخ آن را ثابت نگه دارند تا در قیمت محصولات تاثیر زیادی نداشته باشد چون این سفره بیشتر توسط گردشگران خریداری می شود باید قیمت مناسبی داشته باشد.

سفره حصیری که از صنایع دستی شهر گیلان می باشد و از نخل خرما توسط دستان هنرمند زنان روستایی ساخته می شود. در گذشته از سفره های حصیری در خانه ها استفاده می کردند که با گذشت زمان سفره های پلاستیکی جای آن ها را گرفته این محصول در طرح و رنگ های بسیار زیبایی ساخته می شوند که رنگ استفاده شده در آن کاملا طبیعی است و هیچ ضرری ندارد. از مزایای استفاده از این سفره ها می توان به قابل شستشو بودن، دوام بسیار بالا، قابل استفاده در همه جا و سبک بودن آن ها اشاره نمود.

استفاده از سفره حصیری به دلیل طبیعی بودن آن برای انسان بسیار فایده دارد و می تواند جای سفره های پلاستیکی ای که از مواد مصنوعی ساخته شده اند را بگیرد. از محصولات حصیری برای زیبا تر شدن منازل نیز می توان استفاده نمود که حس طبیعت را به افراد می بخشد.

قیمت توزیع سفره حصیری هفت رنگ در فروشگاه های معتبر

قیمت توزیع سفره حصیری هفت رنگ در فروشگاه های معتبر قیمت توزیع سفره حصیری هفت رنگ در فروشگاه های معتبر بسیار مناسب است زیرا آن ها محصول را یک جا خریداری می کنند. در نتیجه با قیمت کمتری می توانند به فروش برسانند. برای خرید بصرفه سفره حصیری بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید، سفره حصیری تهران نیز به دلیل کیفیت خوبی که دارد مورد توجه افراد زیادی است که سالانه فروش بسیار زیادی دارد.

صادرات سفره حصیری به کشورهای دیگر نیز به صورت گسترده انجام می شود که برای افرادی که به این هنر مشغول اند سودمند است. بنابراین هرچه سفره تولید شده کیفیت بالایی داشته باشد مشتریان بیشتری برای خرید آن را تقاضا می کنند که به نفع هنرمندان صنایع دستی است. علاوه بر سفره محصولات بسیاری با حصیر بافته می شوند.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید