مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

نمایندگی خرید جابرنجی حصیری مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید ...

جابرنجی حصیری مناسب برای نگهداری برنجعرضه کننده جابرنجی حصیری مدرن

از نمایندگی خرید جابرنجی حصیری مدرن می‌ توان این نوع از کالا را در رنگ و حتی مدل های گوناگونی به دست آورد. باید گفت، شعبه اصلی پخش، محصولاتی را ارائه می دهد که از کیفیت درجه یک برخوردار بوده و از سوی دیگر، با بهترین الیاف طبیعی بافته شده اند. به هر صورت، عرضه کننده جابرنجی حصیری مناسب به شکل عمده توزیع کالا را به همه جای ایران انجام می دهد.

نمایندگی خرید جابرنجی حصیری مدرن

جابرنجی حصیری مناسب برای نگهداری برنج

جابرنجی حصیری مناسب برای نگهداری برنج برای نگهداری برنج از ظروف مختلفی استفاده می نمایند که بیشتر فلزی و یا پلاستیکی هستند. اما این غلات در آنها دوام نمی آورند و برای همین بهترین گزینه در این زمینه سبد های مخصوصی می باشند که به جابرنجی حصیری معروف اند. آنها به دلیل این که از مواد ارگانیک و طبیعی ساخته شده اند، مناسب برای این کار هستند.

به هر حال، به دلیل روزنه هایی که چنین سبدهایی دارند و از سوی دیگر ایجاد تهویه مناسب، دیگر نگرانی بابت رشد حشرات و همینطور خراب شدن برنج نخواهیم داشت. ضمن این که فرآورده بو نمی گیرد و همچنین، ماندگاری آن بالاتر می رود. به هر صورت، از گذشته ها دور و حتی امروزه بیشتر افراد از چنین جا برنجی هایی استفاده می کنند.

باید بگوییم که این محصولات مدل های متنوعی داشته و همینطور در سایزهای متنوعی ساخته می شوند. آنها به صورت ساده و یا بافته شده با انواع پارچه ها و کامواهای رنگی تولید می گردند. چنین کالاهایی بیشتر به شکل استوانه ای اند و حتی می توان درون آنها سایر غلات و مواد غذایی دیگر را نگهداری کرد.

در کل، نوعی که به وسیله دست بافته می شود، از ارزش بالایی برخوردار بوده و در عین زمان بسیار زیبا و با دوام‌ می باشد که به راحتی می توانید آن را در مکان های مختلف منزل و یا انبار جای دهید.

عرضه کننده جابرنجی حصیری مدرن

عرضه کننده جابرنجی حصیری مدرن بهترین عرضه کننده جابرنجی حصیری مدرن محصولاتی را در طرح های مختلف ارائه می دهد که به وسیله دست بافته شده اند. آنها طرح هایی زیبایی دارند و از جهتی، کاربردی می باشند. به هر حال، ارائه دهنده این کالاها را با خصوصیات زیر به فروش می رساند:

  • از بافت ریز و محکمی برخوردارند.
  • دارای درپوش های مخصوص می باشند.
  • تحمل وزن زیادی دارند.
  • برخی از آنها حتی دارای دسته می باشند که انتقال را راحت تر می کند.
  • عمر طولانی داشته و در همین حال قابل شستشو اند.

اما از این بزرگترین فروشنده چنین کالاهایی می توانید به صورت عمده و در مدل های جدید این جا برنجی ها را به دست آورید. عرضه به شکل آنلاین صورت می گیرد و کالا به سراسر کشور ارسال می گردد.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید