مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

نمایندگی فروش صندلی حصیری بابل

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کیفیت جنس صندلی حصیریشرکت پخش صندلی حصیری بابل

صندلی یکی از محصولاتی است که می تواند علاوه در استراحت و آرامش بعد از فعالیت نقش داشته باشد می تواند از بروز بسیاری از بیماری های مربوط به پا همچون آرتروز نقش داشته باشد. این محصول از جنس های مختلف ساخته می شود. صندلی حصیری یکی از انواع این محصول است که در تهیه آن می توان از ساقه یولاف، گندم، جو، نخل استفاده می شود. نمایندگی فروش صندلی حصیری بابل انواع مختلف این محصول را در شکل های مختلف به بازار ارائه کرده است تا در دسترس همگان قرار گیرد.

نمایندگی فروش صندلی حصیری بابل

کیفیت جنس صندلی حصیری

کیفیت جنس صندلی حصیری

استفاده از صندلی حصیری در سال های اخیر در میان مردم مرسوم شده است. این محصول با ظاهری بسیار زیبا و سنتی می تواند در ایجاد دکوری بسیار زیبا برای کافی شاپ و رستوران ها نقش داشته باشد.

استفاده از ای صندلی می تواند گزینه مناسبی برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن، پذیرایی،اتاق خواب و مکان‌های دیگر باشد. بهترین این نوع صندلی حصیری از برگ درخت خرما به دست می آید زیرا از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و پهنای برگ‌های درخت خرما باعث مقاومت زیاد این صندلی می شود.

کیفیت صندلی حصیری متاثر از نحوه بافت ساقه یا الیاف و برگ های به کار رفته در تولید آن است. هر چه این برگ ها با استحکام بیشتری به هم تنیده شده باشند صندلی نیز دارای مقاومت بالاتری نسبت به تحمل وزن و فشار می باشد.

چارچوب و اسکلت این صندلی ها معمولاً از چوب های محکم و گاهی میله های فلزی می باشد تا بتواند استحکام مورد نیاز را به صندلی ببخشد.

این نوع صندلی بهتر است در مجاورت تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند زیرا اشعه ماورای بنفش به تدریج باعث سوختگی برگ های به کار رفته در آن می شود.

این صندلی ها دارای وزن بسیار پایین می باشند ولی در عین حال به دلیل نوع مواد سازنده آن و چگونگی بافت آنها به هم از استحکام بالایی برخوردارند.

شرکت پخش صندلی حصیری بابل

شرکت پخش صندلی حصیری بابل

شرکت پخش صندلی حصیری بابل می تواند انواع مختلف این نوع صندلی بسیار زیبا و شیک را جهت تامین نیاز بازار صندلی به این محصول تامین نماید.

این صندلی می تواند به رنگ ماده سازنده آن بوده و یا این که با استفاده از روش های رنگرزی مناسب به رنگ های دلخواه رنگ شوند.

برای کسانی که به صورت عمده به این نوع صندلی نیاز دارند ارتباط مستقیم با شرکت پخش این صندلی می تواند آنها را در دستیابی به این صندلی کمک نماید.

این شرکت می تواند سفارشات را در بهترین وضعیت ممکن و به طور کاملا سالم به آدرس خریداران ارسال در هر نقطه ایران با حداقل هزینه حمل ارسال نماید.

هدی کاظمی‌نیا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هدی کاظمی‌نیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120793281

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: hasirarad@

instagram icon اینستاگرام: hasirarad@

email icon ایمیل: hodakazeminya@yahoo.com

مجموعه حصیرکود شما را به خرید بهترین محصولات سبد حصیری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید